Deși în aceste momente sunt o mulțime de controverse în legătură cu finanțarea campaniei electorale, Nicușor Dan, primarul Capitalei și candidat independent la alegerile prezidențiale, își extinde mesajul și către românii din Diaspora.
Așadar, sloganul său electoral a apărut pe panouri din orașe importante precum Londra, Paris, Madrid, Roma, Berlin, Bruxelles și New York. Recent, Nicușor Dan a declarat că a investit aproximativ 200.000 de euro în publicitate stradală în România, iar alte 500.000 de euro au fost cheltuite pe campania online, mai cu seamă pe platforma TikTok.

Acum, a postat imagini cu mesajul „De ce le e frică de Diaspora?”, slogan apărut în marile orașe ale lumii, destinat milioanelor de români din afara țării. A transmis și îndemnul „Hai să o facem, români!” în spaniolă, engleză, italiană, franceză și germană și a adăugat: „România are nevoie de voi”.

”Madrid. Londra. Roma. Paris. Berlin. Bruxelles. New York. Acolo unde milioane de români muncesc, trăiesc și speră la o schimbare reală în România.
Acolo unde mesajul nostru pentru Diaspora pune o întrebare simplă: „De ce le e frică de Diaspora?” Și tot acolo, în limba locului, le spunem românilor din Diaspora:
🇪🇸 Vamos, rumanos!
🇬🇧 Let’s do it, Romanians!
🇮🇹 Forza, Romeni!
🇫🇷 Allez, les Roumains!
🇩🇪 Packen wir es an, Rumänien!
România are nevoie de voi. Mulțumim românilor care ne-au trimis imagini!”, a scris Nicușor Dan pe Instagram.
PSD i-a solicitat lui Nicușor Dan să dezvăluie identitatea persoanelor care au donat sume mai mari de 40.500 de lei, echivalentul a 10 salarii minime brute. Edilul a declarat că a cheltuit în precampanie aproximativ 900.000 de euro, bani proveniți exclusiv din donații. De asemenea, a anunțat că pe platforma sa de strângere de fonduri s-au înscris deja 9.000 de donatori și peste 2.000 de voluntari.

sursă foto: instagram/ nicusordan
Mai mult decât atât, primarul a dezvăluit că a angajat patru tineri pentru a-i administra contul de TikTok, unde a investit între 10.000 și 15.000 de euro pentru promovarea materialelor sale de campanie, inclusiv clipul viral în care merge la frizer.
Campania electorală oficială începe vineri, iar primul tur al alegerilor prezidențiale este programat pe 4 mai, urmat de turul al doilea pe 18 mai.