Un clip produs de o firmă din Argeș pentru campania de „zero lei, zero bani” a lui Călin Georgescu a declanșat o nouă anchetă.
Conform europafm.ro, Autoritatea Electorală verifică producția unui clip de campanie al lui Călin Georgescu. Mai exact, cât a costat producția acestuia și cine a plătit pentru el. Fostul candidat a declarat oficial că nu a cheltuit niciun leu în campania pentru alegerile prezidențiale. În clip apar menționate numele unei firme din Argeș și codul de mandatar financiar al candidatului, un însemn obligatoriu în cazul materialelor electorale.

Firma menționată în clip drept producător este Marker & Senzzo Media, înființată în 2013, în Argeș, de Crenguța Pally, ce se prezenta drept PR și mediator al grupului de presă înființat de echipa de campanie a lui Georgescu
Toni Greblă, președintele AEP: „Noi am făcut niște adrese să vedem în ce condiții a fost produs acel material publicitar – la mandatarul financiar și la producătorul clipului; să ne comunice în ce bază a existat contractul, dacă s-a plătit această producție publicitară. Nu am primit până în prezent răspuns decât de la mandatarul financiar care ne-a spus că el nu știe de existența acestuia și nu a fost comandat de ei”.

Videoclipul prezintă mai multe imagini cu Călin Georgescu – în sala de judo, în bazinul de înot sau pe pista de atletism, timp în care fostul candidat la prezidențiale face o promisiune alegătorilor. Clipul este filmat și montat profesionist. Autoritatea Electorală Permanentă a cerut explicații.