Fiul președintelui LPF a fost condamnat la 15 ani și 8 luni de pușcărie, pentru accidentul mortal comis în timp ce era beat și drogat la volan. De asemenea, Mario Iorgulescu trebuie să achite câte 100.000 de euro şi 50.000 de lei pentru două dintre părţile civile din dosar.
Pedeapsă exemplară pentru Mario Iorgulescu, în dosarul accidentului mortal comis în timp ce gonea prin București cu bolidul, beat și drogat: 15 ani și 8 luni de închisoare, cu executare. De asemenea, instanța a dispus emiterea unui nou mandat de arestare pe numele ucigașului care se ascunde în Italia, invocând faptul că se tratează de niște afecțiuni apărute brusc, după ce a omorât un om.
„Contopeşte cele două pedepse de 14 ani închisoare și 2 ani închisoare aplicate prin prezenta hotărâre cu pedeapsa de 3 ani închisoare aplicată pentru infracțiunea de complicitate la lipsire de libertate în mod ilegal, prevăzută în art. 48 alin. (1) din Codul penal raportat la art. 205 alin. (1) din Codul penal, aplicată prin sentința penală nr. 944/20.12.2018 pronun?ată de Judecătoria Sectorului 3 București în dosarul nr. 33036/301/2016, modificată și definitivă prin decizia penală nr. 504/09.04.2021 a Curții de Apel București – Secția I penală, în pedeapsa cea mai grea de 14 ani închisoare, la care se adaugă un spor de 1 an și 8 luni închisoare (o treime din totalul de 5 ani al celorlalte două pedepse), inculpatul IORGULESCU GINO MARIO urmând să execute în final pedeapsa de 15 ani și 8 luni închisoare. În temeiul art. 72 alin. (1) din Codul penal, deduce din pedeapsa rezultantă de 15 ani și 8 luni închisoare reţinerea de la data de 06.09.2016 la data de 07.09.2016, precum şi arestul preventiv din perioada 15.09.2016-12.10.2016, inclusiv, din dosarul nr. 33036/301/2016 al Judecătoriei Sectorului 3 București. Dispune emiterea unui nou mandat al pedepsei închisorii, conform prezentei hotărâri”, a decis Tribunalul București – hotărâre care nu este definitivă.
Pe 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, cu o alcoolemie de 1,96 g/l și sub influența cocainei, intenționând să plece din satul Gulia (comuna Tărtășești, județul Dâmbobița), spre un club din Parcul Herăstrău, din București, Mario-Gino Iorgulescu a urcat la volanul unui Aston Martin model DBS, pe care-l conducea cu 145 de kilometri pe oră, viteză cu care a intrat pe culoarea roșie a semaforului la intersecția dintre Șoseaua Chitilei și strada Teodor Neagoe, în condițiile în care viteza legală în zonă este de 50 km/oră.
Mai mult, el a accelerat până la 162 de km/oră în momentul în care a trecut de un vehicul care circula cu viteză redusă pe prima bandă, a urcat vehiculul în cauză pe un scuar apăsând la maximum pedala de accelerație a vehiculului său de 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, cu o viteză de 143 de km/oră, la ora 3 noaptea, cu un autoturism Audi condus de un tânăr de 24 de ani care a murit pe loc.
Procurorii spuneau, conform romania.europalibera.org, că atunci când a intrat pe culoarea roșie a semaforului Mario Iorgulescu nu a frânat, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum.
„Procedând astfel, incupatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și, astfel, ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”, explicau procurorii de la Parchetul Capitalei.